25 Ağustos 2017 Cuma

Tatil Zamanı

 Tatil hepimizin ihtiyacı. Bütün senenin yorgunluğunu ve stresini attığımız; yeni yerler görüp yeni tatlar denediğimiz, eğlendiğimiz dinlendiğimiz yani ihtiyacımıza ve beklentimize göre yaşamak istediğimiz bir zaman.

  Malum önümüz bayram ve tatil başlıyor. Belki de bir çoğumuz önceden planlar yaparak rezervasyonlar yaptırdık bile. Yaptırmayanlarımız varsa hala geç değil belki de MNG Turizm de tam bizim ihtiyacımıza göre bir tatil fırsatı vardır. Yurtiçi oteler, yurtdışı turlar, termal oteller, hatta cruise turları gibi birçok seçenek var. Türkiye'nin en ünlü otellerine Mng turizm'den en avantajlı fiyatlara rezervasyon yaptırmak mümkün. Hatta mngbilet'le en cazip fiyatlara uçak bileti bulabilirsiniz.


  Benim gibi bayram tatilinde değil de eylülde tatil beldeleri biraz daha sakinleşince ve havalar da azıcık da olsa serinleyince tatile çıkmak isteyenler varsa emin olun hiç bir şey kaçırmadınız.  Hatta o sakinlikte daha huzurlu ve fiyat olarak da avantajlı bir tatil geçirmek mümkün.


  Mesela bir Barcelona turu güzel olmaz mı? Benim uzun zamandır en çok görmek istediğim yerlerden Barcelona. Hemen Mng turizm'den tur planına baktım. Mesela 4 günlük bir turla bile dolu dolu gezip görebiliyoruz. Panoramik şehir turuyla başlıyor. Bu turda görülecek yerler arasında La Sagrada Familia Kilisesi, Endülüs Arenası, Montjuic Tepesi, Cristof Colomb Heykeli, Kraliyet Sarayı, Olimpic Liman, İspanya ve Katalunya Meydanı, La Ramblas Caddesi var. Ayrıca Gerona & Figueras (Dali Müzesi) turuna katılabilir Girona’nın daracık sokaklarında geçmişe, sürrealist ressam Dali’nin kendi tasarladığı müzede ise sonsuzluğa yol alabilirsiniz. Değinmeden geçemeyeceğim Andora turuna katılırsanız eğer gümrüksüz alışverişle dünya markalarını normal fiyatlarından daha ucuza almanız mümkün.




  Peki Roma-Floransa-Toscana turuna ne dersiniz? Rüya gibi geliyor değil mi? Bu sonbahar gitmeyi istediğim turlardan biri daha. Oldukça dolu dolu gezilecek ve yeni yerler keşfedilecek turlardan. Ayrıca lezzetli İtalyan yemeklerini denemekten bahsetmiyorum bile. Roma turunda görebileceğiniz yerler arasında Hıristiyanlığın merkezi olarak kabul edilen Vatikan, dünyanın en güzel mimari düzenlemelerinden San Pietro Meydanı, İmparator Hadrian için MS 130 – 139 yılları arasında inşa edişmiş, papanın evi ve hapishane olarak da kullanılmış Castel Sait Angelo, kanlı gladyatör dövüşlerine sahne olan şehrin ölümsüzlüğünün en önemli simgesi Colossseum yer alıyor.




Bunlar sadece benim seçtiklerimden bazıları. Daha birçok seçenek için siz de bir göz atabilirsiniz. Şimdiden iyi bayramlar, iyi tatiller!

30 Mayıs 2017 Salı

Astroloji Yorumları

  İtiraf edelim burçlara pek inanmayanlardan olsak bile arada sırada burç yorumlarını okumayı severiz. Bugün burcumda ne yazmış ya da bu yıl beni neler bekliyor acaba diye meraklanıp hiç bakmayanımız var mıdır?


 Özellikle biz kadınlar astrolojiyi genel olarak severiz. Burç yorumlarını ve uyumlarını okuruz kendimizce yorumlarız. Hatta yeni biriyle tanıştığında yeni bir ilişkiye başladığında hemen internete sarılıp burçların uyumlarına bakmak gibi alışkanlıklarımız da vardır. Siz de tam da dediğim gibi düşünüyorsanız muhtemelen Elle.com'daki astroloji sayfası tam size göre. Ben hayatımı burçlara göre şekillendirmesem de mutlaka okurum. Yeni yıla girerken ya da yeni başlangıçlar yaparken çok daha önemlidir. Bu yıl koç burcunu neler bekliyor acaba diye bakarım. Tabi her yıl benim yılım olmalı diye dileklerde bulunarak-tabi ki hep öyle olmaz:)- Ama sorun değil enerjimi yüksek tutup pozitif düşünmek en iyisi diyerek günlük ve aylık burç yorumlarına bakarım Elle'den. Mesela bu ay mayıs ayı için çok güzel yorumları okuyup mutlu oldum. Venüs bu ay bana şans getiriyormuş. Havaların ısınmasıyla orantılı bir enerji yükselişim olması da artılardan biri. Şimdiden haziran yorumlarını merak ediyorum:)



  Peki belki şu ana kadar astroloji pek ilginizi çekmiyordu. Burcunuz hakkında da çok fazla bir şey bilmiyor olabilirsiniz de. O zaman Elle'nin astroloji sayfası burcunuzun özelliklerini öğrenmek için de harika. Çünkü detaylı anlatımlar var. Mesela hangi burçla iyi anlaşabileceğiniz ve genel özellikleriniz gibi. Hatta burcunuzun olumlu ve olumsuz özelliklerinizi de öğrenebilirsiniz. Tabi ki bizi ve karekterimizi şekilllendiren tek faktör burcumuz değil ama bazı özelliklerin bize ne kadar uygun olduğunu okumak şaşırtıcı olabiliyor.

 Ayrıca şu bir gerçek ki gezegen hareketleri hayatımızı bir şekilde etkiliyor. Hele bazı gezegenler! Hepimiz onu duyunca bir korkarız. Evet tahmin ettiniz Merkür gerilemesinden bahsediyorum. Merkür gerilerken genelde bazı şeyler ters gider. Bazen bundan haberimiz bile olmaz. Ama burç yorumlarını Elle'den takip ettiğimden beri artık haberim olduğundan olacaklara daha hazır hissediyorum. Neyse ki retro bitti bir oh dedik:)

 Sonuçta hem güzel zaman geçirmek hem de bilgilenmek için Elle'nin astroloji sayfasını sık sık ziyaret ediyorum ve çok da eğlenceli buluyorum.


14 Mayıs 2017 Pazar

Desteksiz Olmaz



   Kadın-erkek herkesin her sene merakla beklediği o iç giyim defilelerinde herkesin hayran olduğu mankenlerin sırları nedir dersiniz? Çok da gizli değil aslında:destekli sütyenler! Neredeyse saniyeler içinde yaptığı sihirli etkiyle sanki bir estetik operasyon geçirmiş etkisi yaratan destekli sütyenler bir çok kadın için vazgeçilmezler arasında.

   Peki ama neden? Sadece daha büyük göğüslere ulaşabilmek mi amaç? Eskiden belki de öyleydi ama etkilerinin bununla sınırlı kalmadığı kesin. Yani pek de ihtiyaç olarak hissetmeyen kadınlar bile kendileri için doğru yapıdaki destekli sütyeni kullanmaya başladıklarında olumlu etkilerine şaşırabiliyorlar. Çünkü destekli sütyenler aynı zamanda göğüsleri kaldırma ve toparlama özelliğine sahip. Bu etki sayesinde sarkmaya başlayan göğüsler için kurtarıcı özellikte. Tabi bir de sarkmanın yer çekimi etkisiyle er ya da geç bir gün gerçekleşebileceği göz önüne alındığında, duruma göre az veya çok destek şart olabilir:)



  Bunun dışında istenilen ölçüde hoş bir dekolte sağlayabilir destekli sütyenler. Günlük hayatınızda çok tercih etmek istemeseniz bile bazı giysiler vardır ki onlarla destekli sütyen kullanmak gerekli olur. Çünkü elbisenin kulpları, kesimi, oturuşu, etek kısmının modeli bunu gerektirir. Bazen de vucüt yapınızı daha da kusursuzlaştırıp ön plana çıkarmak isteyebilirsiniz.

   Destekli  sütyenler aynı zamanda biraz daha ideal ölçülere yaklaşmanıza katkı da sağlar. Özellikle de gece elbiselerinde mutlaka göğüs yapısına uygun bir destekli sütyen kullanmak gerekir. Çünkü büyük fark yaratacaktır. Bu kadar kullanışlı ve avantajlı olduğundan bahsetmişken kampanyalardan bahsetmeden olmaz. ifondi destekli sütyen satışı  mutlaka bakılması gereken sitelerden. Online alışverişi her zaman daha avantajlı ve kolay. İç giyim ve pijama üzerine alışveriş yapabileceğiniz çok az site var. Bunlardan birini keşfetmek ise çok güzel.

27 Mart 2017 Pazartesi

Yves Rocher'de Gençlik İksiri Kampanyası

  Uzun zamandır temiz içerikli doğal bakım ürünleri kullanmaya özen gösteriyorum. Yves Rocher de bu konudaki titizliğini bildiğim ve severek kullandığım markalardan. Şu aralar da Yves Rocher'de sizinle paylaşmak istediğim çok güzel bir kampanya var. Belki duymuşsunuzdur çok ünlü bir ürünü var Yves Rocher'in; Gençlik İksiri. İşte bu üründe 9-26 Mart arasında güzel bir indirim kampanyası var. Buradan kampanyayı detaylı olarak inceleyebilirsiniz.Benim de denemeyi çok istediğim ürünlerden biri. Bahsettiğim gibi ürün içeriği konusunda çok hassasım ve satın almadan önce mutlaka detaylı bir inceleme yaparım.


18 Mart 2017 Cumartesi

Bağımsız Kadının Hayat Rehberi: Elele


  Öyle bir site düşünün ki kadına dair aradığınız herşey var. Güzellik, moda, alışveriş, makyaj, ilişkiler, sağlık, yemek, astroloji, gezi bebek ve çocuk...Üstelik  herşeye tek tıkla ulaşabiliyorsunuz.  Nereden mi bahsediyorum. Tabi ki Elele'den. Belki benim gibi siz de severek kullanıyorsunuz bu siteyi. Ama hala keşfetmeyenler varsa o zaman hadi biraz bahsedelim.


 Bir kere moda ve trend demek benim için Elele demek. Mutlaka sık sık göz atıyorum. Sezon trendlerine, defile görüntülerine, ünlü modacıların yeni koleksiyonlarına ulaşıyorum. İstediğim markaları takip edebiliyorum ve moda haftalarındaki renkli karelere bakıyorum. Modayla ilgili herşeyi bulabiliyorum ve başka hiç bir siteye bakmama gerek kalmıyor. İşte bu en çok sevdiğim şeylerden biri. Hala bakmadıysanız İlkbahar -Yaz trendleri yazısı Elele'de mutlaka okuyun. Küçük bir tüyo çizgili yine hakimiyetini sürdürüyor:)


  Sadece moda hiç bir zaman tek başına şık olmaya yeterli değil diyenler. Tabi ki haklısınız. İşte o yüzden güzellikle ilgili konulara da Elele'den ulaşabilirsiniz. Makyaj, cilt bakımı, saç bakımı, parfüm seçimi, estetik ve en sevdiğim bölüm: doğal reçeteler. Makyajın püf noktaları, 5 dakikada makyaj ve makyaj trendleri ilgi çekici konulardan. Cilt bakım önerileri ise gerçekten oldukça faydalı. Hindistan cevizi yağının faydalı bence mutlaka okunması gereken bölümlerden.




  Bir de doğal reçetler var ki bahsetmeden olmaz. Ben buradan çok güzel tarifler buluyorum. Bahar geldi bile. Şifalı doğal içeceklerle vücudumuzu tam da yenileme zamanı. Elele'de güzellik bölümündeki doğal reçetelerden ödem attıran, saçları canlandıran hatta selülit düşmanı içecekler tariflerine ulaşabilirsiniz. Hepsi birbirinden faydalı ve fresh görünüyor ki! Denemek için sabırsızlanacaksınız.


 Tarifler demişken sıradan yemek tariflerinden sıkıldıysanız  Elele.com'dan hem Türk hem de Dünya mutfağı, hem hamurişleri, tatlılar; ayrıca parti yemekleri ve daha birçok farklı tarifler bulup deneyebilirsiniz. Çocuk ve bebek yemek tarifleri gibi spesifik bir bölüm olması da anneler için çok büyük bir artı diye düşünüyorum. Çoğu zaman çocuklarına yedirmekte zorlandıkları yemekleri belki bir de bu farklı ve özel tariflerle deneyebilirler. Bir de bu bölüm benim gibi akşama ne pişirsem diye sürekli düşünenler için çok yararlı. Bu arada diyetteyim diyenler, fit tarifler arıyorum diyenler de unutulmamış. Kinoalı tarifler, farklı salata tarifleri, çiğ beslenmeye dair yazılar bence sadece d,yet yapanlar için değil sağlıklı beslenmek isteyen herkes için çok ilgil çekici.


 Evet anneler ve anne adayları. Elele'de sizler için de ilgiyle okuyacağınız yazılar var. Bebek bakım önerileri, çocuk psikolojisiyle ilgili bilgiler,  isim sözlüğü, anne sağlığı, gebelik hesaplama bunlardan bazıları. Yani herkes için dolu dolu ve arkası dolu bilgiler var.


  Bu arada benim okumaktan her zaman çok keyif aldığım bir bölüm daha var var. O da gezi yazıları.Benim gibi seyahat öncesi araştırma yapmayı sevenler ve farklı kültürleri tanımak isteyenler için güzel bir bölüm daha. Tatil önerileri, en iyi rotalar, kayak tatili rotaları, en iyi balayı rotaları ve daha bir çoğu yine Elele'de. Fotoğraflarda kaybolduğum ve hayallere daldığım bir bölüm. Mutlaka incelemenizi öneririm.

 Daha ne desem bilemedim. Mesela sağlık yazıları da yine yararlı bilgilerle dolu. Fitnes ve diyet üzerine güncel ve pratik bilgiler, dengeli beslenme önerileri ve hatta 5 çayı için glutensiz tarifler bile var. Bence bu çok önemli bir nokta çünkü glutensiz beslenmenin popülerleşmesiyle birlikte artık çay ve kahvenin yanını bu tarz yiyecekler süsler oldu. bu yüzden farklı tariflere ulaşabilmek ve çeşit yaratabilmek harika!



  Yani kısaca Elele o kadar dolu dolu ki ben ne kadar anlatsam da siz şöyle bir göz attığınızda çok daha iyi anlayacaksınız. Ve bence kadınlar için sık kullanılanlara eklenesi bir hayat rehberi niteliğinde keyifli bir site.

8 Şubat 2017 Çarşamba

Güneş Gözlüğü Seçimi

 Bu kadar soğuk ve zorlu bir kış yaşadıktan sonra baharın gelmesini, güneşi daha fazla görebilmeyi bekleyen sanırım sadece ben değilimdir. Bir an önce şu kalın kazakları atsak ve bahar alışverişine çıksak ne güzel olur. Bahar alışverişi için eksikleri belirlerken benim aklıma güneş çok da kendini göstermeden önce güneş gözlüğü almak geliyor. Aslında çok da yakıcı sıcaklara gerek ben yaz kış kullanıyorum. Zaten fotoğraflarımdan fark etmişsinizdir.



  Son aldıklarım hep  Rayban. Cam kalitesi ve hafifliğinden çok memnunum çünkü. Benim için yüzüme oturan, yakışan bir model kadar güzel bir görüş sağlaması ve kullanım sırasında rahatsızlık vermemesi de çok önemli. Bence gözlük alırken göz sağlığını da düşünmek öyle her yerden almamak lazım. Fotoğraflarımda da bol bol gördüğünüz Rayban gözlüğümü Atasun optikten uygun bir fiyata almıştım. İndirim vardı. Hatta şimdi de var. Buradan benimkinin benzerlerini ve daha farklı bir çok modeli görebilirsiniz. Tabi daha bir çok dünyaca ünlü markanın modelleri de var. İşin iyi yani bu markalar kendi değerlerine göre çok da uçuk fiyatlara değil. Daha makul. İncelediğinizde kesinlikle farkedersiniz.
  Şimdi favorimi sorarsanız üstteki fotodaki Rayban'ın aynalı camlı olanını çok sevdim mesela. Ama Armani'nin birkaç modeli de çok hoşuma gitti. Çok da güzel bir indirim var zaten. Ama Atasun'un fiyatları zaten daha uygun. Gözlük almadan önce her yeri gezip deneme yapınca fiyatlarının daha uygun olduğunu anlıyorum hep. Bu arada hizmet kaliteleri de çok iyi  ücretsiz bakım ve temizliğini de yapmaları çok hoşuma gidiyor onu da mutlaka ekleyeyim:)


23 Aralık 2016 Cuma

Kadife Metalik Etek | Velvet Metallic Skirt


Bir süredir yayın bekleyen postlarımdan bu. Yeni yıl öncesi yayınlamak ve şimdiden iyi dileklerde bulunmak istedim. Umarım 2017 2016'nın tüm kötülüklerini siler. 



Kazak / Sweater: Massimo Dutti
Etek / Skirt: Shein
Bot/ Booties: Bershka
Kolye / Necklace: Ben yaptım / DIY

SHOP the LOOK


17 Kasım 2016 Perşembe

Metalik Pileli Etekler | Metallic Pleated Skirts

Bu sonbahar-kış sezonunda bahsetmeyi en çok istediğim trend kesinlikle bu metalik eteklerdi. Şu aralar her yerde görebileceğimiz bu etekler günlük kombinlerimizden geceye uyarlanabilecek kullanışlı parçalar arasında. Ama sokak modasında en çok öne çıkan kazak ve sweatshirtle ve spor ayakkabı ile giyilen günlük versiyonları. Ben de sizler için aralarında uygun fiyatlı parçalar da olan ve aynı zamanda gümüş ve altın rengi dışında farklı renklere de yer vererek bir derleme yaptım. 

Beğendiğiniz ürünlerin detaylarına fotoğrafların altındaki linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz.


metalik pileli etekler
 1- altın / gold           2- lila / purple      3- gümüş / silver

metalik pileli etekler
 4- gümüş / silver      5- kahvebrown            6- gümüş / silver

metalik pileli etekler

11 Kasım 2016 Cuma

Ekose Gömlek ve Kot


  Sonbahar geldi ekoseler ortaya çıkmaya başladı. Buna en mutlu olanlardan biri de kesin benimdir. Çünkü günlük kombinlerimde çok sık kullanıyorum. Bir kot, bir gömlek ve kışın da gömlek üstü sweatshirt/kazak işte olay bu kadar! En sevdiğim günlük tarz çoğu zaman böyle.



Gömlek / ShirtZaful Buradan / get it here
Kot / JeansMavi
Bot / BootsHotiç
Çanta / BagMango

8 Kasım 2016 Salı

Bağcıklı Kazak | Lace up Sweater


Bağcık detaylarına hayranım. Geçen sene de böyle bir gömlek almıştım. Hatta ona  ''Robin Hood'' gömleği diye bir isim takmıştım. Nedense bana hep orta çağ giysisi havasında geliyor bu detaylar. Çağrışım o yüzden olmalı. Yurt dışı alışveriş sitelerinde tonla görüp bayıldığım bu kazağı ilk başta almaya cesaret edemedim. Kazağın dokusu ipi gıcır gıcır bir naylon olursa diye korktum açıkcası. Ama beklediğim gibi olmadı. Yumuşacık güzel bir kazak geldi. Zaful markasını bu aralar görüyorsunuzdur. Kazak oradan. Bence kalite konusunda iyiler.

Kazak/ Sweater: Zaful / buradan- get it here
Pantolon / Pants: H&M
Bot / Boots: Bershka
Çanta/ Bag: Mango






7 Kasım 2016 Pazartesi

Sezon Trendi :Kadife | Season Trend :Velvet

Bu sezon kadifeyi elbiseden bota kadar her parçada görebilmek mümkün. Bol ışıltılı detayların yer aldığı sezonda, kadife de asil ışıltısıyla yerini alıyor. Ama bir farkla; kadife artık günlük giyimde de kullanabileceğimiz bluz üzeri atlet, elbise gibi detaylarla dönüş yaptı. Bakalım sizin favori parçanız hangisi olacak.



1  |  2  |  3 

4  |  5  |  6



7  |  8  |  9  |  10

4 Kasım 2016 Cuma

Salaş Elbise ve Hırka



 İnce bir elbise, üstüne yumoş yumoş bir hırka işte kışın giymeyi en sevdiğim ikili... Bence böyle hem sıcacık kalırken hem de çabasız bir şıklık yakalanabiliyor. Böyle elbiseleri çok da kullanışlı buluyorum. Günlük kullanımda zaten hep böyle salaş modelleri tercih ediyorum. Bu elbsenin tonu en sevdiğim pembeye dönük bordo. O yüzden daha da bir sevdim. Ne giydim detaylarını aşağıda bulabilirsiniz.

Elbise / DressBuradan / get it here
Hırka / Cardigan: Shein (eski)
Bot / Booties:  Hotiç
Çanta / Bag: Mango





Hype me on Lookbook!